Kostenlose Xvideos Porno

Zapotrzebowanie na białko

Najwyższy też czas obalić zakorzenione od dawna poglądy na temat norm żywieniowych, zwłaszcza dziennego zapotrzebowania na białko i kalorie. Dr Miszunow uważa, że człowiekowi w zupełności wystarczy 25 g białka dziennie, i to pochodzenia roślinnego. Również wystarczy 1500 kalorii dla osoby nie pracującej fizycznie, a nie 2500, jak przewidują oficjalne normy. Każdy organizm posiada zasób energii skumulowany w tkance tłuszczowej oraz w mięśniach. W trakcie normalnego przyjmowania posiłków te zapasy uzupełniane są na bieżąco. Nadmierna ich ilość, przekraczająca potrzeby i możliwości spalania, uwidacznia się w postaci otyłości, stanowiącej balast dla ustroju.
Ograniczenie pokarmu spowoduje, że organizm zacznie korzystać z rezerw wewnętrznych. Jeśli całkowicie wyłączy się pożywienie, oprócz wody, zasilanie odbywa się wyłącznie z zapasów tłuszczu i mięśni. Nazywa się to żywieniem endogennym. Właśnie pozbycie się nadmiaru wewnętrznych zapasów stanowi istotę terapii głodowej. W czasie zupełnego postu organizm spożytkowuje około 450 g zapasów dziennie.
Najpierw przerabiane są zbędne zapasy tłuszczu, cholesterolu i substancji tłuszczopochodnych, zalegających układ krwionośny, narządy i tkanki, oraz sole wapnia, moczanów, toksyn i innych substancji szkodliwych. Ważne jest również zużywanie przez organizm uszkodzonych chorobami komórek, zakrzepów itp. Z tego też względu osoba poddająca się głodówce nie odczuwa głodu, oprócz okresu przejściowego, kiedy organizm przechodzi z zasilania zewnętrznego na wewnętrzne.

Cześć, mam na imię Pankracy i jak wskazuje moje imię, nie jestem człowiekiem, który zamykałby się w pewnych ramach zainteresowań. Jestem hobbystą. Uwielbiam łowić ryby, jeździć na rowerze, wykonywać zdjęcia, wszystko co tylko sprawia mi przyjemność! Stąd też idea powstania tego bloga 🙂