Kostenlose Xvideos Porno

Wtorek, następny etap

Śniadanie: 30 g chleba, 10 g masła, serek biały chudy, plaster mięsa z drobiu, kawa lub herbata. Obiad: mała przekąska (szynka z surówką), jogurt, 4 morele. Podwieczorek: zimny napój mleczny. Kolacja: sałatka z gotowanej dyni, filet rybny pieczony z pomidorami i grzybami, porcja chudego sera białego. Środa Śniadanie: 30 g chleba, 10 g masła, jogurt, płatek salami, kawa lub herbata.
Obiad: utarta marchewka, ćwiartka kurczaka z grilla, fasolka szparagowa, sałatka, jogurt. Podwieczorek: 1 brzoskwinia. Kolacja: sałatka z papryki zielonej i czerwonej, 200 g chudego białego sera z pokrojonym ogórkiem, miętą czosnkiem, biszkopt lub sucharek. Czwartek Śniadanie: 50 g płatków kukurydzianych z chudym mlekiem i słodzikiem, jajko, sok cytrynowy, kawa lub herbata ze słodzikiem. Obiad: kawałek kury z surówką, jogurt, brzoskwinia. Podwieczorek: zimny napój mleczny. Kolacja: sałatka z rzodkiewki z jogurtem, wątróbka wołowa z grilla, marchewka, jogurt. Piątek Śniadanie: 30 g chleba, 10 g masła, jogurt, plaster szynki, kawa lub herbata ze słodzikiem. Obiad: mała przekąska (jajko z surówką), jogurt, jabłko. Podwieczorek: zimny napój mleczny. Kolacja: sałatka grzybowa, kawałek ryby upieczonej w folii, pomidory, serek biały chudy.