Stres i ruchliwość

Oprócz deformacji figury, dochodzą jeszcze takie przypadłości, jak obstrukcje, niewłaściwa pery- staltyka jelit, stresy i mała ruchliwość. Dieta dzienna nie powinna przekraczać 1500 kalorii. Menu powinno zawierać m.in. produkty z dużą ilością błonnika, np. makarony, ryż, chleb z pełnego ziarna, surówki, ziemniaki, natomiast należy unikać słodyczy, głównie czekolad, oraz środków przeczyszcza jącyc h.
Jeżeli deformacja brzucha nie jest duża, skuteczna może być gimnastyka tej części ciała. Poleca się szczególnie ćwiczenia izometryczne, które można wykonywać w każdych warunkach, np. zrobić wdech, z całej siły wciągnąć mięśnie brzucha i wytrzymać tak kilka sekund, bądź ćwiczenia domowe: położyć się na plecach, ugiąć kolana, ręce z tyłu głowy, teraz unieść tułów jak najwyżej i wytrzymać w tej pozycji kilka sekund. Gdy dieta plus powyższe ćwiczenia nie dadzą rezultatów, wówczas należy rozważyć możliwość interwencji chirurgicznej.
Typ 3 — grube uda i wielkie biodra To chyba najczęściej spotykany typ otyłości. W tym przypadku dieta dzienna nie powinna zawierać więcej niż 1200 kalorii. Należy unikać węglowodanów. Dzienną rację żywnościową najlepiej podzielić na kilka mniejszych posiłków, aby zmniejszyć uczucie głodu. Starać się unikać potraw smażonych. W przywracaniu kształtu bardzo pomocne są ćwiczenia fizyczne, m.in. skakanka, aerobic, jogging. Godne polecenia są ćwiczenia specjalne, wyszczuplające nogi. Oto one: Oprzeć się plecami o ścianę, ramiona wyciągnąć do przodu. Teraz powoli się osuwać, aż do utworzenia przez uda z podudziem kąta prostego. W tej pozycji wytrwać jak najdłużej.

Cześć, mam na imię Pankracy i jak wskazuje moje imię, nie jestem człowiekiem, który zamykałby się w pewnych ramach zainteresowań. Jestem hobbystą. Uwielbiam łowić ryby, jeździć na rowerze, wykonywać zdjęcia, wszystko co tylko sprawia mi przyjemność! Stąd też idea powstania tego bloga 🙂