Pomidory

Drugie śniadanie: szklanka soku z selerów lub odtłuszczonego jogurtu albo duży pomidor. Obiad: dwa jajka na twardo, szklanka soku z pomidorów, wzbogacona łyżką stołową drożdży piwnych, szklanka chudego jogurtu lub filiżanka kawy z mlekiem. Podwieczorek: szklanka soku z warzyw. Kolacja: filiżanka pozbawionego tłuszczu bulionu, jedna papryka napełniona chudym siekanym mięsem, jedno duszone jabłko, dwie łyżki stołowe chudego twarogu z dodatkiem cienko posiekanego szczypiorku, filiżanka herbaty z cytryną. Przed snem: szklanka mleka z drożdżami piwnymi. Dzień trzeci Śniadanie: szklanka soku pomidorowego, jajko na miękko, dwa biszkopty z mąki żytniej, szklanka mleka lub kawy z mlekiem wzbogacona łyżką drożdży piwnych. Ponadto witaminy jak pierwszego dnia. Drugie śniadanie: szklanka soku z selerów lub chudy jogurt. Obiad: szklanka soku z marchwi, 125 g chudego twarogu, wymieszanego z drobno posiekaną zieleniną, i trochę jogurtu, plasterek opieczonego chleba żytniego, kawa z mlekiem wzbogacona łyżką drożdży piwnych. Podwieczorek: szklanka soku z warzyw. Kolacja: porcja świeżych krabów (może być ryba), przyprawionych sokiem z cytryny i ketchupem, plasterek pieczonej wątróbki cielęcej, 100 g duszonego szpinaku lub pół główki sałaty przyprawionej sokiem z cytryny.

Cześć, mam na imię Pankracy i jak wskazuje moje imię, nie jestem człowiekiem, który zamykałby się w pewnych ramach zainteresowań. Jestem hobbystą. Uwielbiam łowić ryby, jeździć na rowerze, wykonywać zdjęcia, wszystko co tylko sprawia mi przyjemność! Stąd też idea powstania tego bloga 🙂