Kostenlose Xvideos Porno

Gimnastyka wyszczuplająca 10 razy 10

Podajemy zestaw 10 ćwiczeń gimnastycznych, które wykonywane po 10 razy zapewnią zgrabną sylwetkę, pozbawioną nadmiaru tłuszczu. Całość ćwiczeń nie powinna przekraczać 15 minut. Na początek można zacząć od mniejszej ilości ćwiczeń. 1. Aby szyja i kark były szczuplejsze. Stań w rozkroku, ręce na ramionach. Głową wykonuj ruch kołowy wokół osi szyi. 2. Aby rozwinąć mięśnie piersi i ramion. Stań w rozkroku, brzuch wciągnięty. Wyciągnij ramiona w bok, złącz kciuk z palcem wskazującym, potem kciuk ze środkowym i tak dalej. Przez cały czas głęboko oddychaj. Powtórz ćwiczenie, zaczynając od małego palca. 3. Aby talię uczynić szczuplejszą. Stojąc w rozkroku, oprzyj na plecach kij, trzymaj go za obydwa końce. Teraz przesuwaj kij najpierw maksymalnie w jedną stonę, następnie w drugą. Biodra powinny pozostać bez ruchu. 4. Drugie ćwiczenie wyszczuplające talię. Biodra wciąż nieruchome, kijek na plecach. Obracaj górną częścią korpusu wokół talii, pochylając się najpierw w prawo, potem w tył, w lewo i do przodu. 5. Aby biodra były szczuplejsze. Stojąc równolegle do krzesła, oprzyj się jedną ręką na poręczy, złącz stopy, kolana wyprostuj. Wyciągnij drugą rękę w bok, skłoń biodro w stronę wyciągniętej ręki, jak tylko możesz najgłębiej. Następnie uczyń to samo w drugą stronę.

Cześć, mam na imię Pankracy i jak wskazuje moje imię, nie jestem człowiekiem, który zamykałby się w pewnych ramach zainteresowań. Jestem hobbystą. Uwielbiam łowić ryby, jeździć na rowerze, wykonywać zdjęcia, wszystko co tylko sprawia mi przyjemność! Stąd też idea powstania tego bloga 🙂