Dzień siódmy

Śniadanie: pół grejpfruta, jajko na miękko, kawa lub herbata. Obiad: filiżanka bulionu z jarzyn, 125 g gotowanego kurczaka (może być smażony), surówka z cykorii, 125 g duszonego kalafiora, duży pomidor, kawa lub herbata z cytryną. Kolacja: dwa plasterki szynki (ok. 80 g), pieczywo chrupkie, kwaszony ogórek pokrojony w plasterki, pieczone jabłko, herbata. Dzień ósmy Śniadanie: kromka chleba grahama, 100 g chudego białego sera, kawa lub herbata. Obiad: 200 g duszonego szpinaku, jajko na miękko, duży pomidor z cebulką, szklanka mleka, kawa lub herbata z cytryną. Kolacja: szklanka soku pomarańczowego, smażony kotlet cielęcy (ok. 200 g), filiżanka startych selerów lub połowa główki sałaty, szklanka mleka, herbata. Dzień dziewiąty Śniadanie: pół grejpfruta, kawa lub herbata. Obiad: dwa kawałki gotowanego mięsa (ok. 125 g), 100 g kwaszonej, krótko duszonej kapusty, szklanka mleka. Kolacja: szklanka soku pomidorowego, 200 g smażonej wątróbki cielęcej, 200 g duszonego szpinaku, pieczone jabłko, herbata. Dzień dziesiąty Śniadanie: pomarańcza, kawa lub herbata. Obiad: dwa jajka na miękko lub sadzone, dwa duże pomidory ze szczypiorkiem lub cebulą, szklanka mleka, kawa lub herbata. Kolacja: filiżanka chudego bulionu, 200 g chudego, gotowanego mięsa wołowego z startym chrzanem, pół główki sałaty, filiżanka utartych selerów i posypanych siekaną natką pietruszki, herbata z cytryną.

Cześć, mam na imię Pankracy i jak wskazuje moje imię, nie jestem człowiekiem, który zamykałby się w pewnych ramach zainteresowań. Jestem hobbystą. Uwielbiam łowić ryby, jeździć na rowerze, wykonywać zdjęcia, wszystko co tylko sprawia mi przyjemność! Stąd też idea powstania tego bloga 🙂