Drugie ćwiczenie wyszczuplające biodra

Trzymając przedramiona oparte na kijku umieszczonym za plecami, wyciągnij przed siebie nogę z wyprostowaną stopą, obróć ją do wewnątrz, potem na zewnątrz — kolana cały czas wyprostowane. 7. Aby szczuplejsze były uda. Podłóż kijek pod zgięcie kolana, żeby utrzymać udo w pozycji poziomej, koniec stopy unieś do góry. Wyciągając nogę, maksymalnie wyprostuj stopę. 8. Podwójne oddziaływanie na biodra i uda. Połóż się na boku, opierając ciało na biodrze. Tułów uniesiony przez oparcie rąk na podłodze. Nogi złącz, uderzaj nogą zewnętrzną o drugą, po czym wróć do pozycji początkowej. To samo powtórz na drugim boku. 9. Ćwiczenie rozwijające mięśnie brzucha. Pozycja leżąca na plecach. Ręce wzdłuż tułowia, nogi złączone. Zegnij kolana, zbliżając je ku brodzie. Gdy tors się podnosi, pomóż mu, składając ręce na biodrach dłońmi na zewnątrz i głęboko wdychając powietrze. 10. Aby brzuch i uda były szczuplejsze. Jedną ręką oprzyj się na poręczy krzesła, równolegle do niego utrzymując ciało. Stopy złączone, kolana wyprostowane, tułów również. Zegnij kolano, wychyl się do przodu, a drugą nogę wyprostuj do tyłu.

Cześć, mam na imię Pankracy i jak wskazuje moje imię, nie jestem człowiekiem, który zamykałby się w pewnych ramach zainteresowań. Jestem hobbystą. Uwielbiam łowić ryby, jeździć na rowerze, wykonywać zdjęcia, wszystko co tylko sprawia mi przyjemność! Stąd też idea powstania tego bloga 🙂