Kostenlose Xvideos Porno

Drugi tydzień

Poniedziałek Śniadanie: 50 g płatków kukurydzianych na mleku chudym ze słodzikiem, plaster chudej szynki, sok pomidorowy, kawa lub herbata ze słodzikiem. Obiad: mała przekąska (ryba i surówka), jogurt, plaster arbuza. Podwieczorek: zimny napój mleczny.
Kolacja: pory w sosie winegret, ćwierć kury w białym winie, grzyby gotowane lub w formie sałatki, jogurt. Wtorek Śniadanie: 30 g chleba, 10 g masła, ser biały chudy, plaster mięsa z drobiu, kawa lub herbata ze słodzikiem. Obiad: mała przekąska (szynka z surówką), jogurt,
morele. Podwieczorek: zimny napój mleczny. Kolacja: sałatka z kalafiora, filet rybny, pomidory, biały chudy ser. Środa Śniadanie: 30 g chleba, 10 g masła, jogurt, plaster salami, kawa lub herbata. Obiad: sałatka z białej kapusty, plaster rostbefu, fasolka szparagowa, jogurt.
Podwieczorek: garść truskawek. Kolacja: surówka z różnych jarzyn (sałata, kapusta włoska itp.), 200 g białego chudego sera z grzybami, czosnkiem, 1 biskwit. Czwartek Śniadanie: 50 g płatków kukurydzianych na chudym mleku i ze słodzikiem, jajko, sok cytrynowy, kawa lub herbata.