Dieta Raquel Welch

Dieta opracowana przez słynną gwiazdę światowego kina dopuszcza spożycie 1200 kalorii na dobę. Oparta jest głównie na białkach, świeżych jarzynach, potrawach zbożowych z pełnego ziarna i owocach. Opórcz diety, R. Welch zaleca uprawianie ćwiczeń ruchowych w dowolnej formie. Autorka nie jest już młoda, ale wygląda wspaniale. Tekst podajemy za publikacją francuskiego czasopisma kobiecego „Marie Claire” z 1991 r. Poniedziałek Śniadanie: płatki owsiane gotowane (mała porcja) ze świeżymi winogronami lub np. bananami, 1/2 szklanki chudego mleka, kawa bezkofeinowa lub herbata ziołowa (napoje bez ograniczeń, o ile są bez cukru). Obiad: 100 g kurczaka bez skórki, pieczonego na grillu, z przyprawami ziołowymi i cytryną, 5 sztuk szparagów gotowanych lub filiżanka brokułów, pół filiżanki jagód: borówki, morwy, jeżyny, czarne jagody, jedno jabłko. Kolacja: stek siekany lub z polędwicy 100 g, pół łyżeczki musztardy lub ketchupu, sałatka ze szpinaku z grzybami, cytryna do smaku, pół filiżanki jagód (jak wyżej) lub plaster ananasa. Przed snem: pół filiżanki kompotu z jabłek, 5 sucharków z ryżu preparowanego, 0,25 I jogurtu. Wtorek Śniadanie: 2 jajka na miękko, 1 kromka chleba pełno- ziarnistego z małą kostką masła, 1 grejpfrut lub szklanka soku grejpfrutowego, kawa bezkofeinowa lub herbata ziołowa. Obiad: patat lub pieczony kartofel, 2 łyżeczki śmietanki świeżej, sałata, pół filiżanki grzybów, sałatka z 3 pomidorów, przyprawa (1 łyżeczka oliwy, ocet lub cytryna), 0,25 I chudego jogurtu. Kolacja: kotlet wołowy lub wieprzowy z grilla (może być również smażony), pół łyżeczki masła, dynia gotowana lub brokuły (pół filiżanki), jagody lub kompot jabłkowy.

Cześć, mam na imię Pankracy i jak wskazuje moje imię, nie jestem człowiekiem, który zamykałby się w pewnych ramach zainteresowań. Jestem hobbystą. Uwielbiam łowić ryby, jeździć na rowerze, wykonywać zdjęcia, wszystko co tylko sprawia mi przyjemność! Stąd też idea powstania tego bloga 🙂