Kostenlose Xvideos Porno

Dieta dra Donalda Cosleya

Dieta Cosleya zyskuje coraz więcej zwolenników. Zawiera niewielkie ilości tłuszczów i węglowodanów, natomiast dużo białka, warzyw i owoców. Dzięki takiemu zestawieniu z jednej strony odchudza, z drugiej zaś wzmacnia i regeneruje organizm. Szczególnie zalecana jest na wiosnę, kiedy organizm wymaga oczyszczenia i zasilenia większą ilością witamin. Zamiast świeżych warzyw i owoców można korzystać z mrożonek. Kolejność dni nie jest obowiązkowa. Menu ma charakter ramowy. Ważne, aby w ciągu 10 dni spożyć ogólną ilość pokarmów z uwzględnieniem asortymentowym, przewidzianym przez autora. Dzień pierwszy Śniadanie: 3 podzielone na połówki suszone morele, moczone przez noc w wodzie, herbata z cytryną (zawsze bez cukru). Obiad: klopsiki rybne (125 g), sałatka z cykorii lub pomidorów bez oliwy, szklanka chudego mleka lub kawa bez cukru. Kolacja: szklanka soku z grejpfruta lub pomidorowego, 125 g smażonego steku z polędwicy, filiżanka selerów startych na szklanej tarce, herbata z cytryną. Dzień drugi Śniadanie: jajko na miękko, kromka chleba razowego lub pieczywo chrupkie, kawa lub herbata. Obiad: 100 g chudej szynki, filiżanka gotowanej marchwi, szklanka mleka (zawsze chudego) lub maślanki, herbata. Kolacja: filiżanka chudego bulionu, 200 g smażonej wątróbki cielęcej, pomidor, filiżanka gotowanego kalafiora (może być mrożony), herbata albo szklanka soku z czarnych porzeczek lub pomarańczowego.

Cześć, mam na imię Pankracy i jak wskazuje moje imię, nie jestem człowiekiem, który zamykałby się w pewnych ramach zainteresowań. Jestem hobbystą. Uwielbiam łowić ryby, jeździć na rowerze, wykonywać zdjęcia, wszystko co tylko sprawia mi przyjemność! Stąd też idea powstania tego bloga 🙂