Dieta dobrego humoru

Dieta ta, stosowana przez prof. Ludwiga Demlinga, ma na celu poprawę nastroju. Spożywając słodycze, wprowadzamy do organizmu duże ilości węglowodanów. W trakcie skomplikowanego procesu wytwarza się substancja zwana serotyną, która nas rozwesela. Węglowodany, co prawda, sprzyjają tyciu, ale dobry humor też potrzebny, może właśnie dlatego ludzie otyli są weseli. Pierwsze śniadanie Filiżanka kawy, herbaty lub kakao z jedną łyżeczką cukru albo 2. kostkami czekolady zamiast cukru. Zamiennie może być kromka chleba pełnoziarnistego z miodem lub dżemem. Ponadto porcja owsianki lub płatków kukurydzianych — wszystko to uspokaja system nerwowy. Drugie śniadanie Bulion dla osób z niższym ciśnieniem, owoc albo sok owocowy dla osób z ciśnieniem podwyższonym.
ObiadNiewielki jogurt, twarożek lub żółty ser, owoce. Po południu Herbata z mlekiem lub cytryną albo kawa. Dla mających problemy z tuszą — bez cukru. Kolacja (najlepiej o godz. 19). Mała porcja ryby lub mięsa z dużą ilością warzyw, również z cebulą i czosnkiem. Cebula powoduje obniżenie cholesterolu i cukru we krwi, a czosnek zapobiega chorobie wieńcowej. Do poduszki Mączka owsiana rozpuszczona w mleku. Uspokajająco działa też napar z rumianku i mięty.

Cześć, mam na imię Pankracy i jak wskazuje moje imię, nie jestem człowiekiem, który zamykałby się w pewnych ramach zainteresowań. Jestem hobbystą. Uwielbiam łowić ryby, jeździć na rowerze, wykonywać zdjęcia, wszystko co tylko sprawia mi przyjemność! Stąd też idea powstania tego bloga 🙂